Strana 201 od 270 PrvaPrva ... 101151191197198199200201202203204205211251 ... PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 2.001 do 2.010 od ukupno 2699
Like Tree443Likes

tema: Procene vrednosti satova - Samo u ovoj temi!

  1. #2001
    Novi član
    Član od
    10.6.2014.
    Poruke
    2
    Lajkovi
    3
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Re: Procene vrednosti satova - Samo u ovoj temi!

    arch_m hvala ti na procijeni i odgovoru, trenutno sat nije kod mene, ali prvom prilikom ću ga otvorit pa postavim fotke tu na forum.
    A što se tiče prvog posta...do sada jednostavno nisam imao ništa pametno "postat" i više sam čitao i gledao šta puno puno stručniji članovi pišu...ja sam ipak amater zaljubljenik u stove
    nokru and arch_m like this.

  2. #2002
    Stariji član Avatar korisnika arch_m
    Član od
    6.9.2014.
    Lokacija
    Sarajevo BOSNA
    Poruke
    738
    Lajkovi
    1985
    Reputacioni uticaj
    123

    Određen forumom Re: Procene vrednosti satova - Samo u ovoj temi!

    Nema na cemu, Ivane!

    Kao sto ti rekoh - moju procjenu uzmi sa zadrskom.... Naime, moja prva asocijacija, a i objasnio sam ti zbog cega, bio je kalibar 286... Ali ne mora da znaci. Problem je i sto ne mogu da uvecam sliku kako treba - vec dugo mi se na forumu javlja ovaj problem - pa ne mogu patinu malo poblize da pogledam... sat i mehanizam na koji ja "sumnjam" trebali bi biti iz sezdesetih, mada mi, kad se u obzir uzme stanje u kojem se nalazi, tvoj djeluje starije.

    Ali to nije toliko bitno... ako uspijes, ti ga otvori, pa da rijesimo misteriju.

    A sto se cijena tice, ja sam ti sugerisao nesto na sta sam sam nailazio, a ovdje govorim o satovima u jako dobrom stanju. No, ni to nije bitno! Bitno je da imas Omegu, a svaka Omega je vrijedna. Jos da nadjes odgovarajuci sekundaru, malo ga sredis - i eto ti super sata.