Nije moj sat,drugar me zamolio da postavim na forum,hvala na odgovoru.
Printable View
Nije moj sat,drugar me zamolio da postavim na forum,hvala na odgovoru.
Posto sam ja totalni laik za satove molio bih da mi pomognu ljudi sa iskustvom. Naime, pronasao sam stari sat marke Pallas, pise Swiss made na brojcaniku i mehanizmu. Brojcanik je malo ostecen (vidi se na slikama). Izgubio sam dugme za navijanje ali bih mozda mogao da ga nadjem (nisam siguran da li sat radi jer nema dugme). Da ne bih duzio previse postavio sam slike. Konkretno, zanima me koliko vredi ovakav sat za kolekcionare u ovakvom stanju, a takodje koliko bi vredeo ako bi se malo doterao, namestilo dugme i popravio da radi?
Hvala unapred!
Marko14 stavi još slika satova,napose mehanizama,satovi ti nisu u skroz lošem izdanju samo za bolju procjenu trebam vidjet mehanizam i da li satovi idu.
Milane Popadicu za te vrijedi isto da pokažeš mehanizam sata,ali moraš znati ako ti sat ne ide da se ne isplati popravljat ga jer budeš potrošio više nego što vrijedi.Pošto ima oštećen dial-lice sata nit da ide i ima krunicu ne vrijedi mnogo.
Dobro vece, mozda nije ovde tema ali i ovaj je star 27 godina pa me interesuje vredi li nesto ovo... Hvala vam puno!!!Prilog 105549Prilog 105551
FELICITAS
na poklopcu pise (AMPEX MONTREUX 1989)
Pozdrav svima.
Interesuje me ako neko zna neku informaciju o ovom satu.Oznaka na satu je C.Berthet depuis 1888.To je mali dzepni sat i ima beli krug sa crvenim krstom u sredini.Hvala
Fotka je prilično loša no samo ime sata govori da se radi o praktički bezvrjednom satu, no nevidim dobro stroj no slutim žutog, no postoji i Swiss džepni takvog imena no i u tom slučaju se ne radi o nekom vrednom satu, cjenu, šta da kažem ili više fotki ili ovu izoštri, možda piše made in, ako je France onda je sigurno kinez, ako piše nešto drugo, razmotrit će mo.
Prilog 105552Rec je o ovom satu.Svaki info dobrodosao.hvala