Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 29
Like Tree8Likes

tema: Fossil ME 1098 - saveti/misljenje/pomoc ?

  1. #1
    Novi član
    Član od
    16.4.2011.
    Poruke
    17
    Lajkovi
    1
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Fossil ME 1098 - saveti/misljenje/pomoc ?

    Citajuci ovaj forum mnogo toga sam procitao i naucio o satovima i sve vise postajem zaljubljenik u iste da to pocinje da me po malo zabrinjava ... ali i dalje sam amater pa se javljam za pomoc...

    Tako pregledavajuci forum procitao sam sve kometere i postove sto se tice Fossil satova... vecinom to nisu pozitivni komentari.... iako sam nabasao i neki pozitivan komentar koji me je po malo ohrabrio, recimo sa ovog linka: Fossil CH-2573

    citiracu korisnika ANGEL : " Moram da pohvalim Fossil satove!
    Sada IMAJU PRELEP DIZAJN SATOVA, vema pohvalno. Konačno ugrađuju i valjane mehanizme. "

    Mene konkretno zanima sat Fossil ME 1098 (Fossil muški ME 1098 - BPM Watch World)
    i da li se uopste Fossil popravio u izradi satova, kakav je mehanizam, kuciste, detalji, specifikacija sami saveti i da li vredi tih para...?
    Meni se estetski jako dopao, toliko o njemu znam, a ostalo cu nadam se saznati od pravih poznavalaca satova...

    svacije misljenje mi je dobro doslo i bio bih jako zahvalan na svacijem savetu i misljenu...

    Pozz i hvala.
    Priložene slike Priložene slike Fossil ME 1098 - saveti/misljenje/pomoc ?-fossil-me1098.jpg  

  2. #2
    Istaknuti član Avatar korisnika dragon
    Član od
    27.8.2008.
    Lokacija
    Novi Sad
    Poruke
    4.195
    Lajkovi
    1419
    Reputacioni uticaj
    53

    Određen forumom Re: Fossil ME 1098 - saveti/misljenje/pomoc ?

    Ukratko, ne vredi tih para i nije se popravio. Jedan od primera zbog čega bi trebalo izbegavati modne proizvođače satova možeš videti i na linku http://www.svetsatova.com/forum/f65/...esel-3409.html.