Strana 56 od 413 PrvaPrva ... 64652535455565758596066106156 ... PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 551 do 560 od ukupno 4128
Like Tree5873Likes

tema: Off topic chat zez soba!

Počasni član Avatar korisnika milan zmaj
    Član od
    Lajkovi
    Blogovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Re: velika molba

eeeee jeste brka je dragon ja sam tad otisao u toalet....a inace se on tako i oblaci

next year at this time I'll be a millionaire

Istaknuti član Avatar korisnika dragon
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Ne izazivaj me Karingtone da ne bude zlo...

off topic u off topic sobi, valjda...

Fréres Rochat singing bird pistols prodati na nedavno održanoj aukciji u Hong Kongu za iznos od $5,866,499.

The only publicly known matching pair of mirror-image gold, enamel, agate, pearl and diamond-set singing bird pistols, made for the Chinese Market
    CIRCA 1820
    Rectangular gilt brass movements, chain fusées, circular bellows, double-barreled pistol-shaped cases, the grips with translucent scarlet enamel over engine-turned background, set with one pearl and diamond-set and one diamond-set rosette, split pearl-set lower edges, the upper edges decorated with black enamel and pearl-set laurel wreaths, the grips' reverses embellished with gold and black enamel pattern and pearl-set scroll and foliage motifs, both pistols centred by split-pearl framed gold plates chased with a lion on one side and a stag on the reverse, the top edges set with half pearls, gold matted and engraved hammers, the heads of the flint vises engraved with lion's heads, gold vise nuts terminated with diamonds, agate flints, gold pan covers with polished interiors, the outsides engraved with acanthus leaves, their springs terminating with diamonds, opening under the right pan covers for sound, the blue enamelled double barrels decorated with paillonné and laurel foliage simulating damascene works, three barrel-like ramrod pipes to the undersides, the ramrods containing the keys for the bird movements, the birds released by the percussion of the hammers when the triggers are depressed, the front covers opening and revealing painted varicoloured enamel bouquets of flowers over turquoise enamel, the birds set with realistically multicoloured feathers, lifting to the top of the barrels, turning, flapping their wings, opening the beaks and moving their tails, in time to a lifelike imitated bird song, when the song has finished the birds will automatically retreat inside the pistols and the covers will close, unsigned (2)

izvor: christies
    PRAVILNIK FORUMA :: PRAVILNIK ZA BERZU SATOVA :: VODIČ ZA POSTAVLjANjE SLIKA

"Never look back, look forward, step forward even if only half a step at a time, knowing how to be flexible in order to accept changes, be sincere"

Men invented time. Seiko perfected it.

Istaknuti član Avatar korisnika 23jewels
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Re: Off topic chat zez soba!

Da sam juce ovo nasao na ulici,ne verujem da bih se sagnuo da ga uzmem
    nele likes this.

Stariji član Avatar korisnika milospinkfloyd
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

KRATKI I BREJKING NJUZ: Razvode se princ Vilijam i Kejt Midlton | Njuz.net

"LONDON, 6. jun 2011, (Onion, Njuz) – Posle samo pet nedelja od venčanja veka koje je pratilo dve milijarde ljudi širom sveta, princ Vilijam, prestolonaslednik britanske krune, i 29-godišnja Kejt Midlton, razvešće se u sledeći utorak. Sve svetske agencije prenose, a Njuz krade sa theonion.com, da je princ Vilijam izjavio kako je cela stvar bila „jedna velika greška“."

Istaknuti član Avatar korisnika dragon
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Interesantna priča i video koji vredi odgledati.

link
    Larosa, Refresh and banja like this.
    PRAVILNIK FORUMA :: PRAVILNIK ZA BERZU SATOVA :: VODIČ ZA POSTAVLjANjE SLIKA

"Never look back, look forward, step forward even if only half a step at a time, knowing how to be flexible in order to accept changes, be sincere"

Men invented time. Seiko perfected it.

Stariji član Avatar korisnika banja
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Vec par dana pregledavam ovaj snimak i moram reci da me je odusevio.... Ovo je slicna prica kao u "Britain's got Talent" kada je Paul Potts pevao Nessun dorma i odusevio sve prisutne.... (ko nije video obavezno neka pogleda)!

Choi, koreanski beskucnik sa operskim glasom..... svaka cast kako peva....! Inace, numera koju peva, Nella Fantasia je iz filma The Mission (odlican film), komponovao ju je genijalni Ennio Morricone, najveci kompozitor filmske muzike!!
    Historia est magistra vitae!

Ljudi su kao satovi, neki žure, neki kasne, a ima i pokvarenih.

d1d
    d1d je offline
    Stariji član Avatar korisnika d1d
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

^ ne "odlican" film!
    FILMCINA..... po svim aspektima.......... :alberteinstein:
    "I'm very proud of my gold pocket watch. My grandfather, on his deathbed, sold me this watch." - Woody Allen.

Stariji član Avatar korisnika banja
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Tako je d1d, FILMCINA !!! *Odlicni glumci, prica.....a tek muzika, uff, izgleda da cu ga danas ponovo gledati, imam ga na disku...
    Inace, mislim da je film radjen po istinitom dogadjaju...

Historia est magistra vitae!

Ljudi su kao satovi, neki žure, neki kasne, a ima i pokvarenih.

d1d
    d1d je offline
    Stariji član Avatar korisnika d1d
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Moracu i ja ponovo da ga odgledam
    Instrumental......
    banja likes this.
    "I'm very proud of my gold pocket watch. My grandfather, on his deathbed, sold me this watch." - Woody Allen.

Novi član Avatar korisnika PILOT
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Re: Satovi na aukcijama...

Hteo bih odati priznanje svim clanovima ovog divnog sajta.samo napred..nasi satovi to zasluzuju...Off topic chat zez soba!-evolution_small.jpg
    Poslednja ispravka: PILOT (14.6.2011. u 22:37)
    banja likes this.

Slične teme

1. Chat
    By milan zmaj in forum Ankete
    Odgovora: 20
    Poslednja poruka: 2.1.2012., 14:01