Prikaz rezultata 1 do 7 od ukupno 7
Like Tree2Likes
  • 1 Post By DJ16234
  • 1 Post By Bekan

tema: Doxa Pomoć

  1. #1
    Novi član
    Član od
    25.6.2013.
    Poruke
    4
    Lajkovi
    1
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Doxa Pomoć

    Dobar Dan svima,

    ja sam nov na forumu i popriličan sam laik što se tiče satova. Ovde sam jer mi je potrebna pomoć da utvrdim neke stvari o satu koji sam dobio na poklon. Zamolio bih vas da mi pomognete ako nešto znate o ovom satu (a znate sigurno više nego ja).

    Kao što piše u naslovu u pitanju je Doxa, ali sem toga na satu ništa više ne piše, sem onog standardnog _swiss made_ izmedju brojeva 5 i 7, i tachymeter , što mi govori da sat poseduje tahometar. Unutar samog sata ima još 3 mala satića koji se pomeraju, i nešto mere pritiskom na 2 dugmeta sa desne strane sata, predpostavljam da je štoperica u pitanju i još nešto jer kombinacijom ta 2 dugmeta sat nekad stane skroz sa radom kao da nema bateriju, a nekad sekundara napravi ceo krug, pa tek onda počne sa radom (kao što već rekoh stvarno sam laik i nemam pojma čeumu služe).
    Na vrhu sata je onaj krug (da ga tako nazovem) sa brojevima i on se vrti u krug samo na levu stranu.
    Na tom krugu kao i na narukvici ima nešto kao pozlata, valjda se vidi na slikama, e sad da li je stvarno pozlata ili je kopija ne znam.
    Na poledjini ima oznaku: 7001 20.
    Ispod poklopca na samom kućištu piše: Four 4 Jewels, piše još i ovo: G10 211 Swiss V8.
    Eto ukratko sam opisao laički ono što sam zapazio na ovom satu.
    Da dodam da još nigde nisam video da neko nosi ovakav sat, a to mi je baš čudno jer sat nije baš toliko star. Radi na bateriju.

    Doxa Pomoć-img_0692.jpgDoxa Pomoć-img_0694.jpgDoxa Pomoć-img_0695.jpgDoxa Pomoć-img_0697.jpgDoxa Pomoć-img_0699.jpgDoxa Pomoć-img_0701.jpgDoxa Pomoć-img_0702.jpgDoxa Pomoć-img_0704.jpgDoxa Pomoć-img_0706.jpg