Hvala puno.Zanima me da li vredi nesto ovaj sat?
Printable View
Hvala puno.Zanima me da li vredi nesto ovaj sat?
Dobar dan. Dobio sam ova dva sata, potpuni sam laik i voleo bih da mi neko kaže kolika je njihova okvirna vrednost. Hvala unapred!
Prilog 105647Prilog 105648
Prilog 105680Prilog 105678 Prilog 105679Prilog 105681Prilog 105682Pozdrav svima! Imam dva sata koja nisu ispravna,verovatno bi radili kada bi se popravili :)Prve tri slike su 1 sat ostale dve drugi sat
Pozdrav svima! Ukratko: PALLAS, swiss made stoji na brojcaniku i na mehanizmu. Izgubio sam dugme za navijanje i ne znam da li funkcionise. Brojcanik je malo ostecen sve kao na slikama. Molio bih da mi neko od iskusnih da okvirnu procenu za ovaj sat u ovakvom stanju? Voleo bih da znam takodje koliko bi mogao da vredi ako bi se doterao malo, popravio? (Dugme mozda mogu i da pronadjem). Molio bih za savet posto sam prilicno neupucen.
Prilog 105684Prilog 105685Prilog 105686Prilog 105687
Vlajkomegaskeptik prvo poslikaj satove s svih strana,napose ih otvori i slikaj mehanizme,ima li kakva gravura na poklopcima sve to treba da bih bolje procijenio satove.Tissot je šteta oštećena cifera al treba vidjet koji mehanizam ima i idu li satovi.
Lp
Pozdrav. Da li neko moze da mi procijeni ovaj dzepni sat?
Sve sto o njemu znam jeste da napravljen u Rusiji.
Sat je ocuvan, i RADI.
Kod brojcanika pise da ima 15 kamena.
Ako treba jos nesto da se slika, recite.
Unaprijed zahvalan.
Prilog 105793Prilog 105792Prilog 105794Prilog 105795Prilog 105796
RiLLe
10-20 evra.
U pitanju je ruska/sovjetska Molnija, a mehanizam je 3602.
Sto se cene tice slazem se sa Vladanom, 10-20e max.