Prikaz rezultata 1 do 4 od ukupno 4
  1. #1
    Banned
    Član od
    2.12.2009.
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    791
    Lajkovi
    26
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom ZODIAC ZO 8510 automatic



    ZMX 04
    CASE SIZE: 48mm
    LU WIDTH: 24mm
    WATER RESISTANT: 10 ATM
    AUTOMATIC

    Ovo su karakteristike zvaničnog sajta ZODIC-a.
    Karakteristike ovoga sata u prodavnici u BPM-u označen kao sat sa ETA, mehanizmom,
    safirnim staklom i svim drugim već navedenim veličinama sata.

    Da li sat vredi 77. 350. 00 RSD?

    VELIKI POZDRAV SVIMA...
    Tema možda nije postavljena na prikladno mesto ali opraštajte samo sam početnik!!!
    Poslednja ispravka: Vladan Stevanovic (22.12.2009. u 2:03)

  2. #2
    Istaknuti član Avatar korisnika dragon
    Član od
    27.8.2008.
    Lokacija
    Novi Sad
    Poruke
    4.195
    Lajkovi
    1419
    Reputacioni uticaj
    53

    Određen forumom Re: ZODIAC ZO 8510 automatic

    Promače mi ovaj zodiac... Znači, sad imaju 2 automatica u ponudi!

    O samim zodiac satovima, Vladan je već napisao par redova.
    Citat Vladan_Stevanovic kaže:
    Zodiac je nekada bio zaista respektabilan brend. Nesto o njegovoj istoriji mozes procitati i na ovom sajtu:

    http://www.svetsatova.com/index.php?...d=43&Itemid=22

    Ono sto je manje poznato je da je Zodiac bio u vlasnistvu Willy Monnier-a (prethodno zaposlen u Tag Heuer-u) od 1990 do 1997 godine kada je kompanija objavila bankrot.
    Nakon toga je kompanija Genender International otkupila Zodiac imovinu i naziv brenda i nastavila proizvodnju pojedinih modela iz prethodnih kolekcija (Seawolf, Marine Life).
    U oktobru 2001 godine je Fossil dao kompaniji Genender ponudu koju nisu mogli da odbiju i od tada Zodiac postaje deo Fossil grupacije. Nakon toga, Zodiac iako zadrzava donekle dizajn iz prethodnog perioda pocinje da lici na sve ostale modne satove.