Like Tree122Likes

tema: Damasko DC56 sat

Administrator Avatar korisnika Vladan Stevanovic
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Cool Damasko DC56 sat

Pozdrav svima,

moram da podelim sa vama svoju muku i svoju radost.

Ono što ne znate je smo se moj dragi Damasko DA 47 i ja rastali pre otprilike 39 dana 5 sati 14 minuta i 28 sekundi. Ono što u tom trenutku nisam znao je da se više nikada nećemo videti.

Naime, kada sam u junu bio u Štutgartu predao sam ga prijateljici kako bi ga ona poslala u Damasko na servis. Poslednjih nekoliko meseci sam primetio da je rezerva snage na satu dosta kraća, i nakon nekoliko testova utvrdio sam da mehanizam definitivno nije ispravan jer je rezerva snage uvek bila ispod 20 sati. Sve to ukazuje na problem sa glavnom oprugom (slepljenost opruge se uglavnom dešava usled starog ulja), iako ne znam kako se to desilo nakon kratkog životnog veka sata.

U svakom slučaju pre dva dana me je kontaktirala prijateljica i rekla da je sat stigao kod nje sa servisa, i poslala mi slike. Moja prva reakcija je bila: PA TO NIJE MOJ SAT!? Na slici je bio potpuno novi u kutiji DC56 sa uredno isporučenim računom. Poslao sam Damasku pitanje, ali mi i dalje nisu odgovorili koji je razlog za to, ali pretpostavljam da su imali problem sa popravkom ili da su hteli nekako da me zadovolje, jer sam ih poprilično napljuvao u inicijalnom emailu.

Bilo kako bilo, ja sam dobio NOV SAT, koji mi se izuzetno sviđa i ne planiram da se žalim Damasku, osim ako ne zaključim da time mogu dobiti još bolji sat. Inače ovaj model je od mog sata skuplji preko 200 EUR, tako da nisam loše prošao.

Sve u svemu, već je krenulo isčekivanje, jer me od mog novog sata deli oko 1174 km, a moja prijateljica će dolaziti u Srbiju tek 11. septembra, tako da do tada ostaje samo da čekam...

Kako da prekratim to vreme, i da li neko ide u Stutgart u narednih 20 dana (pre nego li odem na more)?

Ukratko to je bila tužna priča sa srećnim završetkom, a sada slede fotke sa Interneta (Gnomon watches i WUS) i detaljna specifikacija (Gnomon Watches):

Damasko DC56 sat-damaskodc56l.jpgDamasko DC56 sat-damaskodc562l.jpgDamasko DC56 sat-damaskodc563l.jpgDamasko DC56 sat-damaskodc564l.jpg
    Damasko DC56 sat-damasko-dc56-pic1.jpgDamasko DC56 sat-damasko-dc56.jpg

Movement:• Valjoux 7750, self-winding, mechanical movement
    • 25 jewels
    • 28,800 bph
    • Shockproof according to DIN 8308
    • Anti-magnetic according to DIN 8309
    • Hour, minute, permanent small sweep second
    • Day/Date window with new, modified position
    • Regulated and Adjusted by Damasko

Case:
    • Stainless steel, nickel-free, bead-blasted
    • Ice-hardened to guaranteed 60 HRC or 710 Vickers
    • Integrated anti-magnetic inner cage, anti-magnetic to 80,000 A/m or 100 mT
    • Sapphire crystal with anti-reflective coating on both sides, AR coating on the
    underside only available on special request
    • Crystal gasket resistant to UV radiation
    • Solid screw back with O-ring Viton™ gasket
    • All gaskets made from Viton™ which offers a premium chemical resistance
    and which is superior to most other materials used in the watch industry
    • New patented crown and pusher system, crown stem and pusher shafts are
    machined with minimal tolerances and leave almost no gap between
    pusher/crown and case, butnevertheless do not scratch. Crown and pushers
    are also equipped with a permanent lubrication cell which eliminates friction.
    • Screw-down crown with protective shoulders
    • Crown, pushers, and tubes hardened to 60 HRC
    • Water resistant to 10 bars/100 metres according to DIN 8310
    • Crystal has a secure fit even in case of a sudden negative pressure

Dial:
    • Matt black with white numerals
    • Hour markers and triangle at 12 coated with luminous compound
    Luminova™ C1 (white)

Hands:
    • All hands including the chronograph hands painted in matt black with
    luminous compound Luminova™ C1 white)

Strap:
    • High quality water resistant black leather strap with white stitching
    • Bead blasted steel buckle

Dimensions:
    • Diameter: 40.00 mm
    •Overall height: 13.70 mm
    • Lug width: 20.00 mm
    • Weight without strap: 86 grams

The Damasko DC56 is made by Damasko Watches of Germany. The watch is made in-house by Damasko. Many in-house technical innovations are found in this fine timepiece alone.

The watch is powered by the tried and tested Valjoux 7750 which is fine tuned and tested by Damasko to high precision.

The watch case is made in-house by Damasko and features the industry's toughest material yet. The material is called "ice-hardened, nickel-free stainles steel". What is so unique about this steel is that they are absolutely nickel-free, offer a good corrosion resistance, and can be tempered up to 64 HRC/800Vickers which is four times the hardness of every other steel currently used in the watch industry. And this ice-hardened steel is used for the entire case, crown and pushers.

While other manufacturers choose to harden the surface of 316L (1.4435) or 1.4301 up to 1200 Vickers by diffusing carbon into the top layers of the steel, there is no way to temper the material. Due to the austenitic structure of the alloy it is impossible to make sure that that steel remains its hardness throughout the body.

Various tests have proved that this kind of surface treatment is not suitable for our purposes because it only hardens the top layer of the metal. This leads to the so-called eggshell effect. We were able to dent and scratch the “hardened” surface with an ordinary pair of tweezers (which are normally made from spring steel) because the material underneath the hard layer was not able to withstand the pressure.

The crown system is also another patent of Damasko. After extensive research Damasko developed a decoupling screw-down crown which is constructed according to standards derived from mechanical engineering. The use of a hex bolt with 2mm width across flats and the fact that the entire crown, including shaft, thread etc. is made from our patented hardened steel (60-62 HRC) results in a longevity which is second to none.

All gaskets of the new crown system are made of Viton™, a material with high chemical and mechanical resistance which is superior to every other gasket material (Nitril etc.) currently used in wrist watches.

Crown and pushers are also equipped with our patented lubrication cell which ensures a smooth action and lubricates the shaft and the gasket. The tubes of both crown and pushers are, according to industrial engineering, screwed into the case using a special key. Almost every other watch manufacturer makes use of an inferior press fit tube.

Yet another Patent found in this watch is the Gasket system. The new gasket system overcomes the common problem of moisture and dust ingress during the operation of the crown and pushers.

Every Damasko watch features an important technical detail which is not visible at first sight but has a major influence on its accuracy under harsh conditions – the anti-magnetic cage. Only very few mechanical pilot’s watches are equipped with this feature.

The unique inner case consists of the dial, the movement retaining ring, and a second back. These parts are made of a special material with anti-magnetic characteristics which is able to withstand magnetic fields with a strength up to 80,000 A/m. They are machined with maximum precision to ensure an exact fit and to prevent the escapement from being magnetically charged.
    tolarbo, eee, vladas and 8 others like this.

Član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Re: Damasko DC56 sat

Jao jao jao... osećam da bi sada dao bar pola te razlike samo da bude ovde sutra

Moj Steinhart je još u Beču... biće valjda za tu za još nedelju dana.

Sve čestitke i da ga brzo staviš na ruku.
    Vladan Stevanovic likes this.

Moderator Avatar korisnika Neša
    Član od
    Lajkovi
    Blogovi
    Reputacioni uticaj

Vladane, to su ti slatke muke. Nisam imao takvu situaciju sa satovima, ali jesam sa drugim predmetima. Nemoj da se mnogo brineš, jer si dobio nov i lep sat, a svako zadovoljstvo je još lepše posle malo čekanja.
    Vladan Stevanovic and Serb like this.
    Kvarcni satovi su precizni. Mehanički satovi imaju dušu.

Član Avatar korisnika Mister No
    Član od
    Lajkovi
    Blogovi
    Reputacioni uticaj

Lepo od njih, nema šta. Mada, tako nešto je i za očekivati od ozbiljne kuće. Sa druge strane ne svidja mi se njihova ideja da ti daju drugi model, (bez obzira što je skuplji) mislim otkud oni znaju koje modele satova ti voliš da nosiš? Možda ti nosiš isključivo divere U svakom slučaju čestitke na lepoj prinovi i velika pohvala za DAMASKO!
    Sinn
    Seiko

"...i kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare" Štulić

Banned
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Bas si lose prosao poslao si obican automatik na servis a isporucuju ti automatski stoper

Administrator Avatar korisnika Shmizla
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

A da spomenem koliko sam se ja radovala novom satu. Samu sebe sam iznenadila. Tek tada sam bila još više ubeđena da sam zastranila po pitanju satova...

Moderator Avatar korisnika vladas
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

E pa gazda, svaka cast!

Ovaj sat je bas po mom ukusu! Ti znas da ja bas volim Damasko (sada jos vise ) ali onaj prethodni mi se nije toliko dojmio, dok je ovaj puslica.
    Vladan Stevanovic likes this.
    No time to lose

Istaknuti član Avatar korisnika jagos
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

meni se ovaj novi bas svidja

Administrator Avatar korisnika Vladan Stevanovic
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Hvala svima na čestitkama, zaista sam se radovao na ovoj neočekivanoj prinovi.

Citat nickname kaže: Pregled poruke
    Jao jao jao... osećam da bi sada dao bar pola te razlike samo da bude ovde sutra
    E tu si potpuno u pravu, ne mogu da ti opišem šta bih dao da mogu da ga stavim na ruku pre odmora i da u njemu natenane uživam na moru...eh..

Citat Mister No kaže: Pregled poruke
    ...Sa druge strane ne svidja mi se njihova ideja da ti daju drugi model, (bez obzira što je skuplji) mislim otkud oni znaju koje modele satova ti voliš da nosiš? ...
    Iskreno to je i mene začudilo, i realno mogao sam da se bunim, ali sam se bojao da mi ne vrate stari sat.

Citat vladas kaže: Pregled poruke
    E pa gazda, svaka cast!

Ovaj sat je bas po mom ukusu! Ti znas da ja bas volim Damasko (sada jos vise ) ali onaj prethodni mi se nije toliko dojmio, dok je ovaj puslica.
    Hvala Vlado, iskreno i ja što ga više gledam sve mi se više sviđa. Ionako crni satovi izlaze iz mode...
    vladas likes this.

VIP član Avatar korisnika skydrummer
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Svaka čast na satu. Više mi se sviđa od prethodnog. Ništa ja njih nebi dodatno pitao još bi negirao... "šta taj sat ma joook to nije moj sat aaa taj skuplji e taj jeste" . Nemac je to, zna on zašto je poslao drugi sat. Još jednom čestitke!
    Poslednja ispravka: skydrummer (31.7.2012. u 0:04)

Strana 1 od 10 12345 ... PoslednjaPoslednja

Slične teme

1. Damasko H35
    By skydiver in forum Satni Mehanizmi
    Odgovora: 9
    Poslednja poruka: 13.10.2011., 20:41
  2. Damasko da36
    By tolarbo in forum Prodaja satova
    Odgovora: 2
    Poslednja poruka: 1.9.2011., 21:35
  3. Damasko da36
    By tolarbo in forum Prodaja satova