Evo jedne teme za sve filmofile. :)
Ako imate predlog za neki film koji je po vama vredan gledanja ili ako želite da podelite sa nama koje ste to poslednje filmsko ostvarenje odgledali ovo je pravo mesto za vas. :)
Printable View
Evo jedne teme za sve filmofile. :)
Ako imate predlog za neki film koji je po vama vredan gledanja ili ako želite da podelite sa nama koje ste to poslednje filmsko ostvarenje odgledali ovo je pravo mesto za vas. :)
Nešto što definitivno vredi odgledati je Okuribito (Departures)
http://www.imdb.com/title/tt1069238/
btw
film je japanski. :laugh:
Poslednja dva filma koja sam gledao a koje zaista mogu da preporucim su:
Inception: http://www.imdb.com/title/tt1375666/
Social Network: http://www.imdb.com/title/tt1285016/
Pozdrav.
Poslednje sto sam gledao ne racunajuci film o rumunskim tajkunima, bilo je "Sisanje" i kome ne smeta malo nasilja mislim da nije lose da ga covek pogleda. Dosta dobro prikazuje nazalost nasu sumornu svakodnevnicu kao i neke nista manje sumorne likove.
Odlicna tema!
Onako, na prvu loptu mogu da posavetujem Zatoichi Takesi Kitana i Dodeskaden Akira Kurosave.
Oba su japanska i vrlo su interesantni. Zatoici ima elemente akcije pa cak i komedije dok je Dodeskaden bas tezak, ali i vrhunski!
Poslednje dobro što sam odgledao
Knight and Day (2010) i Inception (2010)
Izgubljeni u prevodu.....sve zamalo ali nista :)) ali odusevljava me
Apocalypse Now...Francisa Forda Coppole
the Beach...
Diplomac..mada je knjiga bolja od filma..
Od novijih Felon,onda Taken,Man on fire,ne prevazidjena serija ROME,Fallen,Shindlerova lista,Bekstvo iz Shoshenka(moj omiljeni ikada),Fight Club,Once upon a time in America,Gladiator,Seven,The usual suspects...Kako bih voleo da nisam gledao ove filmove i da mi ih neko preporuci i da sednem da ih gledam bez ikakvih ocekivanja.Zavidim vama koji niste stigli da odgledate ova remek dela,uzivacete garantovano.
Uh dobra tema jer sam ja bas filmofil, kolekcija od jedno cirka 200 naslova i to uglavnom vrhunskih. Sta ja mogu da preporucim su moji all time favoriti i to Godfather 1,2,3, Alien, Aliens, Serpico, Platoon, Apocalypse Now, Once upon a time in America, casino, Donny Brasco, Carlitos way,Scent of woman, a od novijih koji su me onako ne odusevili ali su dobri Inception, kakav je to trip od filma, pogledati obavezno,Inglourious Basterds
, meni brutalan,ali brutalan,onda Law abiding citizen. Nase filmove ne volem, i ne volem ih bas zdravo:) sto bi rekli bacvani, i da gledao sam taj famozni Srpski film tj Serbian film imate ga na The pirate bay pa ga skinite ko zeli da se maltretira. Pa film je kao film dosta dobro uradjen cak i odlicno ,tematika je opste poznata ali film je odvratan, ali kad kazem odvratan onda to i ne zvuci tako lose. Na IMDB se film drzi prilicno dobro, ali kazem i ponavljam ako ste sigurni da imate jak stomak odgledajte ga, i ako ste otvorenog uma. Ali nemojte sad da skidate i gledate komentare, ja sam to i uradio pa me samo gledanje filma nije toliko zaprepastilo, nego ga skinite i kad budete sami odgledajte, nikako sa roditeljima ili partnerom, NIJE PORODICNI FILM:) i mislim da nije za mladje od 69 godina. Pozz
Bas me raduje sto vidim da ima jos postovalaca japanske kinematografije! Dragone, ovaj Okuribito obecava! :)
Iako sam ja zastranio pa uglavnom gledam ono sto je u narodu poznato kao "kung fu filmovi" :laugh:, aj da preporucim bar neki od tih, cini mi se da ih i Obi Van rado gleda! :)
Dakle, ako ste i vi ljubitelji ovog zanra i azijskog filma, topla preporuka za odlicnu dramu Twilight Samurai, pa Hero, House of Flying Daggers i Black Belt, kao i za fantasticnu komediju Kung Fu Hustle.
I da, jos dve sjajne drame Anga Lija, ispricane sa puno suptilne ironije prema zivotu, u njegovom stilu: Eat, Dring, Man, Woman i Pushing Hands.
@sima hrabri
O da, veliki obožavalac azijske kinematografije. Odgledao većinu ovih koje si preporučio i zaista su odlični filmovi. Kung Fu Hustle je extra film, možda jedna od boljih komedija uopšte koje sam odgledao u poslednjih par godina. Yin shi nan nu sam odgledao sigurno 10-ak puta do sada i uvek mi je zanimljiv, možda to ima neke veze sa tim što sam Bik i volim hranu. :lol:
@vladas
Zatoichi nisam gledao (još uvek) ali Dodesukaden jesam, dva puta. Prvi put sa društvom kada su se svi smorili :D a drugi put sam i film je zaista dobar.
有点不正常,你和你的华语电影
:laugh:
中国是伟大的电影
你们伟大的工作!
@sima hrabri - pa volim japansku kulturu i film (da ne prenosimo ovu pricu na Seiko :)), ali ne bih svodio samo na istocnjacke filmove.
Evo par "zapadnjackih" preporuka:
Crimen Ferpecto (Ferpektan zlocin) - crna komedija, u stilu najludjih spanskih filmova.
My Life Without Me (Moj zivot bez mene) - sjajna drama, svakako preporuka!
Vidim da ima razlicitih ukusa, pa evo mog predloga za neke filove koji su vredni pomena:
- The joneses http://www.imdb.com/title/tt1285309/
- the imaginarijum od doctor Parnassus http://www.imdb.com/title/tt1054606/
- Sukiyaki Western Django http://www.imdb.com/title/tt0906665/
- 3 idiots http://www.imdb.com/title/tt1187043/
Jedan je iz 2007, a ostali su iz 2009-te, malo da se prisetimo "starih" filmova, pa posle cemo da predlazemo novija ostvarenja :D
Evo i od mene dva filma sa trulog zapada... :lol:
Taken sa Liam Neeson-om
New York, I Love You , interesantan film sa nekoliko priča, odličan za gledanje uz žensko društvo. :D
Evo jos par predloga:
Noc na zemlji - izuzetan film Dzima Dzarmusa! Obavezno pogledati.
Amarkord - sjajan Felinijev film. Veliki sam obozavalac "lika i dela" ovog reditelja, a ovaj film preporucjem kao najpogodniji za pocetak upoznavanja sa Felinijem (Louis, this is begining of a beatiful friendship :D)
Green Mile - ovaj film sam iz nekog razloga odbijao da pogledam jako dugo. Medjutim - kad sam ga konacno pogledao, ljudi, ne mogu da vam opisem kolicinu mog odusevljenja!!! Ovaj film po mom misljenju spada medju prvih deset na svetu! Nevidjeno!
Evo i nekih mojih predloga:
Brokeback Mountain (2005) - http://www.imdb.com/title/tt0388795/
Tristan and Isolde (2006) - http://www.imdb.com/title/tt0375154/
The king’s speech (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1504320/
jaooooo Jovanaaaaaaaa Brokeback Mountain........................
Hoćeš da kažeš da film nije dobar?? Colin Firth, Heath Ledger i Russell Crowe su moji omiljeni glumci, zato ovaj izbor....
Evo još nekih:
Elizabeth: the Golden age (2007) - http://www.imdb.com/title/tt0414055/
The hours (2002) - http://www.imdb.com/title/tt0274558/
A Beautiful mind (2001) - http://www.imdb.com/title/tt0268978/
Nisu bas zadnji koje sam gledao, al preporucam: Wall-E, i Sherlock Holmes.
E sad, nadam se od filmofila veliku pomoc..Film je preveden na hrvatski kao "Nadnica za strah", a rijec je o talijanskom filmu iz 50-ih, crno bijeli, dva lika voze kamion s nitroglicerinom.. ultranapet film, meni osobno, gledao sam ga pocetkom devedesetih.. nikad nisam uspio saznat originalan naziv, niti tko je redatelj, ama bas nista sto bi mi pomoglo da ga nekako nadjem, ili eventualno kupim, ako ga je itko izdao. Ako itko zna, placam pivu i cevape kad zavrsite u mom kraju :D
Nije da sam ovo uradio zbog cevapa :)
The Wages of Fear - http://www.imdb.com/title/tt0046268/
NIje bas poslenji, ali je dobar: Put zlatne hrizanteme. Kineski, spektakl.
Još nešto što sam skoro gledao a odlično je:
Battlestar Galactica: Razor
Kick-Ass
i još nešto malo starije:
The Prestige
In Bruges
Pozdrav.
Sinoc sam gledao RED i nije los,John Malkovic legenda,smejao sam se kao blesav...
Preporucujem Brazilski film Grad Bogova ili tako nesto ne mogu da se setim tacnog naziva ali film je fenomenalan,ima 2 dela...
A ono sto nikako ne propustam je serija Porodica Soprano inace po meni najbolja serija svih vremena,gledam je sigurno treci put...
Da nije Cidade de Deus?
Ko nije gledao ovaj film, obavezno da ga odgleda. :)
A što se serija tiče, meni su odlične Farscape, Battlestar Galactica (mada su poslednje dve sezone smorili) i gotovo svi Star Trek serijali.
The Sopranos se emituje na nacionalnoj televiziji i složiću se sa Markom, zaista je odlična.
uff, slazem se sa tobom u potpunosti, sem za ovaj apocalypse now od kojeg sam previse ocekivao i dobio 3 sata casa filozofije. hteo bi samo da dopunim tu listu sa jos par filmova :) sto se tice sergia leonea (once upon ime in america) OBAVEZNO stivo je once upon time in the west i moj omiljeni film svih vremena The Good, Bad, and the Ugly. ako smo kod krmi ili trilera dodao bi po meni neprevazidjeni Heat (michael mann), Millers crossing (braca coen), malo mi je ofucano pominjati scarface mada i taj film ima nesto svoje nije samo za prepaljene klince, goodfellas obavezno (de niro skorseze, sta reci) onda tu moze da prodje i Ronin, i naravno Departed (dzek niklson, met dejmon, di caprio). a ako smo kod kventina tarantina mog omiljenog mladog rezisera od njega kao i od serdja leona pogledati SVE FILMOVE (dobro ne bas sve) :D znaci resivor dogs, pulp fiction, jackie brown (kill bil se i moze zaobici mada nije pozeljno) i naravno bastards! toliko od mene :) znam da je sve ove filmove svaki iole veci filmofil pogledao ali eto neka se nadje :)
sto se tice cidade de deus prvi deo oooobavezno odgledati a drugi deo oooobavezno zaobici (Cidade dos Homens)
Za sve ljubitelje filmova Alien,znajte da je pre mesec dana izasla blue ray verzija sva 4dela! Licno Dzejms Kameron je sa svojim kolegom koji je radio Avatar s njim,frejm po frejm su sredjivali Aliens,I rezultat je zapanjujuc. Upravo ga gledam. Ako nekog zanima,Aliens je "tezak“ 16gb! A svi zajedno oko 50gb!:) Znaci nije upscaled verzija dvd,nego brutalni pravi full hd! Na mom lcd izgleda kao I Avatar! Zapanjujuce! Inace Ripli nosi u ovom filmu Seiko Speedmaster Quartz,dizajniran 1985 od strane Giugiaro
3 Idiots
http://www.imdb.com/title/tt1187043/
Odlican je film,za svaku preporuku!
Nije preporuka jer je potpuno outdated serija, ali naleteo sam slučajno na youtube-u na snimak i odmah se prisetio detinjstva. :) Ova serija se emitovala u Sloveniji 1988. ili 1989. godine i znam da su se svi klinci u komšiluku ložili na nju. :D Bila je pravi hit a nama đacima prvacima pravo Sci-Fi remek delo. :)
Captain Power and the Soldiers of the Future
http://www.youtube.com/watch?v=M678PVOf5F0
Još jedna serija iz detinjstva. :)
Za one koji imaju klince definitivno preporučujem The Storyteller od Džim Hensona, pod uslovom da ima prevod da se nađe. Serija je sjajna i verujem da će uživati u svakoj epizodi. :)
http://www.youtube.com/watch?v=L4V3CFZdcmc
http://www.youtube.com/watch?v=jV4zTYP8EgU&feature=related
Ja bih ako mogu da NE preporucim poslednji film koji sam gledao, a to je Salt sa cuvenom Andjom. Topla preporuka, zaobidjite ga.
Pozdrav.
Torrente 1.2.3.4. odsevljavam se
i sad sam gledao Red noviji i on je odlican za razbribrigu
http://www.youtube.com/watch?v=vT74g0VqiPk
Gde si sad gledao? U banci? ccccc
kuci sam sam bre
bolovanje
Montevideo, bog te video!
imdb link
Po prvi put, posle dužeg vremena, mogu da kažem da je jedan domaći film zaista dobar. Priča je interesantna, glumačka ekipa izuzetna a gluma odlična, sve preporuke od mene. :)
A verujem da će se i pojedini modelatori i članovi složiti sa mnom. :)
Pozdrav
Evo i ja da potvrdim ono što je dragon rekao, zaista odličan domaći film posle dužeg vremena.
Sve preporuke i od mene. :top:
Pozdrav.
Hehe kako sam to zaboravio - skoro sam sa malim bratancem gledao "Kako trenirati svog ZMAJA" i odlican je stvarno.
^ Članovima portala i foruma Svet Satova je ZABRANjENO da odgledaju ovaj film! To ću sutra ujutru dodati i u pravilnik foruma pa da bude i zvanično. :p
Ovde Zmajeve niko neće trenirati. :lol: