Strana 2 od 3 PrvaPrva 123 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 11 do 20 od ukupno 25
Like Tree16Likes

tema: Jeftiniji modeli slicni Longinesu, IWCu, Breitlingu?

Stariji član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom re: Jeftiniji modeli slicni Longinesu, IWCu, Breitlingu?

Ako je ovo u istinu ovako kao sto pise na sajtu u opisu sata Ja bi ovo kupio za 299 eura new old stok chronograph iz sedamdesetih sa valjoux cal 7733 chronograph sa rucnim navijanjem top masina plus vodotporan cak 200 metara sta drugo reci mehanizam Valjoux cal 7733 ugradjivao se i u Heueru I u Braitlingu po meni ovo je interesantan dizajn deluje mi onako bezvremenski ovo je tip sata koji nikad nece izaci iz mode ! Baumier chronograph - Valjoux 7733

Poslednja ispravka: Walter (24.1.2012. u 1:03)
    sonebg, VLADAN P, vlajo and 1 others like this.

Član Avatar korisnika shule83
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Re: Jeftiniji modeli slicni Longinesu, IWCu, Breitlingu?

Vladas,
    Jel ima kod nas negde da se uzme ovaj C9 Harrison?
    Opasno dobro izgleda!

Član Avatar korisnika Punisher
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

VLADAN P likes this.

Moderator Avatar korisnika VLADAN P
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Mislim da ovaj Punisherov predlog zaslužuje i da se vidi odmah.
    Stvarno zanimljivo izgleda a pare su smešne.Baš me interesuje kakav je ''uživo''.

Jeftiniji modeli slicni Longinesu, IWCu, Breitlingu?-0000000000000000000000.jpg

Jeftiniji modeli slicni Longinesu, IWCu, Breitlingu?-casio-bem-305bl-7av-seashell-mother-pearl-leather-band-white-0908-27-davis%4013.jpg
    Poslednja ispravka: VLADAN P (24.1.2012. u 9:52)
    ZAJEDNO SMO SKUPA!

iwc
    iwc je offline
    Banned
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Meni je ovaj Walterov predlog cista desetka. E sada, problem je sto sat treba videti uzivo. Ali izgleda prelepo, i cena je vise nego prihvatljiva.

Stariji član Avatar korisnika milospinkfloyd
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

evo npr Sinn 903, zvani Breitling-Navitimer-samo-3-puta-jeftinji

Uploaded with ImageShack.us

a evo i "starijeg brata" za uporedbu

Uploaded with ImageShack.us

d1d
    d1d je offline
    Stariji član Avatar korisnika d1d
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Sinn 903 je odlicna kupovina, vec duze vreme merkam da uhvatim neki. Problem kod ovog sata je sto mu ni polovnom ne pada cena pa ocuvani polovni primerci dostizu leeeeepe cifre!
    --------------------------------------
    Junghans Attache Chronoskope jako lici na IWC Portuguese, slike su u temi:
    http://www.svetsatova.com/forum/f75/...cope-2989.html
    Sat izgleda odlicno i kvalitetno je uradjen, a moze da se pronadje nov na ebay-u za 4 cene IWC-a.
    Poslednja ispravka: d1d (24.1.2012. u 18:37)
    "I'm very proud of my gold pocket watch. My grandfather, on his deathbed, sold me this watch." - Woody Allen.

Stariji član Avatar korisnika vlajo
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Pročitao sam da je Sinn kupio prava na dizajn krajem 70ih, kad je Brajtling bio pred bankrotom tako da ovo nije kopija već na ovaj dizajn imaju pravo obe firme Možda je Sinn čak i kvalitetniji.
    "Well, it's nothing very special. Uh, try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in, and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations...."- Monty Python's The Meaning of Life

Stariji član Avatar korisnika milospinkfloyd
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

nije kopija ali je breitling pravio navitimere od 1952. znaci 25 godina pre sinna. samo ne razumem jednu bitnu stvar, od koga su kupili prava na dizajn?

Stariji član Avatar korisnika vlajo
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Pa od Brajtlinga naravno....
    In 1979 the original Breitling that was founded in 1892 was liquidated. The company was in difficulties due to the cheap quartz watches. Name, designs and parts all went to new owners.

BREITLING
    The Breitling name was revived in 1982. Ernst Schneider buys the Breitling company name, trademarks, and certain rights but the right to manufacture the existing Cosmonaute and Navitimer models (but not the name 'Cosmonaute') passes to Helmut Sinn. Ever since they have produced new watches, some of which are in design at least close to the original and carry the Breitling Navitimer name. The Breitling company has successfully tried to move upmarket, and both the quality and price are in a different league then the originals were.

OLLECH & WAJS

The Ollech & Wajs company had the foresight to buy much of the parts that were stocked by Breitling. The entire spares inventory,uncompleted stock, machinery, and the design rights to all pre '79 stock, were sold to O & W. Up to this day they still have on offer new, unused watches build from original Breitling parts, and parts that came from the original Breitling suppliers.

Since the Venus 178 movement was no longer available, the Val 7730 and 7736 were used and are sold under the Aviation name. These watches are identical in terms of size, case, dial, hands and movements as the original Breitling's of before 1980.

These watches were designed in the 60's and 70's, and although they are new, they must be considered classic watches. In several ways, these Aviation's are more closely related to the much loved 60's/70's Navitimer's then the present day Breitlings are. Selectron is a trademark of Ollech & Wajs , it has been used for several watches and stopwatches all equipped with sliderule.

The advent of the quartz powered mechanisms drove down much of the traditional watch making industry, and O&W ceased production in the early 1980’s. By the early 1990’s, O&W began production again, this time under a new company, formed by Albert Wajs.They still use the logo and the brand name Ollech & Wajs or O&W, as these brand names are owned by Albert Wajs.

SINN

All completed stock, and the right to use the 806/809 design (not the name) was sold to Helmut Sinn, who sold off most of the branded stock to trade. Old World Jewellers in USA bought a good proportion. Sinn now manufacture the 806/809 under their own brand name, and model no 903.

In some ways you might argue that Sinn is closer to the philosophy of the original Breitling company, in the sense that they focus on technical improvements, and try to keep the price modest. Their Navitimer derivative (903) is more a tool watch, like the Navitimer was once meant to be.

Since Sinn had the rights to produce a Navitimer style watch,they needed a movement with the so called "tri-compax" lay-out. The proven Lemania 1873, was selected. In early 2000 Lemania decided to sell the 1873 movement to sister companies only. So the 903 with Lemania 1873 movement sold out in September 2001and was replaced by model with a modified automatic Valjoux 7750 movement.

Sa "Watchuseek"

milospinkfloyd likes this.
    "Well, it's nothing very special. Uh, try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in, and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations...."- Monty Python's The Meaning of Life

Slične teme

1. Kupujem jeftiniji automatik, Orient Mako, Seiko 5...
    By tommy in forum Kupovina satova
    Odgovora: 0
    Poslednja poruka: 29.12.2011., 0:02
  2. Kupujem stariji švajcarski jeftiniji sat
    By blackarrow in forum Kupovina satova
    Poslednja poruka: 5.9.2011., 14:19
  3. Casio G-Shock GA-100 modeli
    By Aleksandar S in forum Casio G-Shock
    Poslednja poruka: 1.7.2011., 9:36
  4. Citizen automatici (jeftiniji)