Prikaz rezultata 1 do 8 od ukupno 8
Like Tree15Likes
  • 7 Post By arch_m
  • 1 Post By sdbiba
  • 3 Post By eee
  • 1 Post By marko14
  • 1 Post By srdjangym
  • 1 Post By eee
  • 1 Post By skydrummer

tema: Zodiac ZMX-03

  1. #1
    Novi član
    Član od
    28.3.2016.
    Poruke
    11
    Lajkovi
    4
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Zodiac ZMX-03

    Pozdrav svima. Nov sam ovde i ocekujem malu pomoc od nekog iskusnijeg formasa. Dakle, moram da naglasim da sam potpuni laik za satove. Pre 5 godina sam kupio polovan sat marke Zodiac od dobrog poznanika, i sada zelim da ga promenim, tj. prodam i dodam jos 200-300eur i uzmem neki drugi.
    Do sada sam imao ponudu da uzmem nov sat marke "Otumm" https://www.google.rs/search?q=otumm...O7Tb0wlrQ6M%3A, da doplatim neki novac. Sat mi se dopada, dizajn pre svega, jer volim glomaznije satove precnika vise od 45mm. Druga varijanta je bila da uzmem nov sat u prodavnici u "Uscu" marke "Gc" (Guess-ova luksuzna kolekcija, svajcarskog mehanizma po prici prodavca) koji kosta oko 80.000 din Jokic S&L Jewelry and Watches

    Zanima me prosto neko vase misljenje ili ideja. Dopadaju mi se kucista u obliku osmougaonika. Sada mi se sve vise dopada ta rose gold boja kucista i kaucuk, mada u obzir dolaze i varijante crna boja ili siva boja kucista sa nekim detaljima rose gold.

  2. #2
    Stariji član Avatar korisnika arch_m
    Član od
    6.9.2014.
    Lokacija
    Sarajevo BOSNA
    Poruke
    738
    Lajkovi
    1985
    Reputacioni uticaj
    123

    Određen forumom Re: Zodiac ZMX-03

    Pozdrav, Srdjane.