Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 21
Like Tree12Likes

tema: Pomoc u nalazenju sata

  1. #1
    Novi član
    Član od
    4.1.2013.
    Poruke
    6
    Lajkovi
    5
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Pomoc u nalazenju sata

    Drage kolege forumasi,

    Vec nekoliko dana prelistavam ovaj forum i dosta korisnih informacija sam pronasao i naucio.
    Obzirom da sam nov (citaj-amater) u svetu satova zapala su mi dva basic primerka za oko. Jedan je Fossil Fs 4358 koji vec godinu dana pokusavam da pronadjem po beogradskim radnjama bezuspesno jer je stari model, a drugi je Diesel Dz4255 koji sam pre neki dan video u jednoj radnji.

    Cena diesela je 28k, dok pretpostavljam da je fossil kada je mogao da se nadje u prodaji sigurno bio dosta jeftiniji.

    Posto mi je Fossil lepsi, i odavno ga jurim da li neko od vas ima ideju gde i kako bih mogao da ga nadjem. Na zalost fossil ga ima na svom sajtu za samo 135 dolara, ali isporucuju samo u USA.

    Takodje ukoliko bih mogao da nadjem i polovan a da je u dobrom stanju neostecen, razmislio bih o toj opciji.

    Nadam se da cete mi pomoci oko razresavanja dileme tako sto cu naci fossil

    Pozdrav, Nemanja

    Pomoc u nalazenju sata-dieseldz4255wrist.jpgPomoc u nalazenju sata-imagesca8i6dq2.jpgPomoc u nalazenju sata-slika-221133-2012-09-1348686475-velika.jpgPomoc u nalazenju sata-p1020231.jpgPomoc u nalazenju sata-slika-221133-2012-09-1348602840-velika.jpg

  2. #2
    Član
    Član od
    3.9.2012.
    Poruke
    272
    Lajkovi
    152
    Reputacioni uticaj
    13

    Određen forumom Re: Pomoc u nalazenju sata

    Razocaraces se kada budes procitao misljenja o ta dva "sata" na ovom forumu,ali ce manje da boli nego da ih kupis pa posle da se razocaras!
    DrAgod likes this.

  3. #3
    Počasni član Avatar korisnika milan zmaj
    Član od
    20.12.2008.
    Lokacija
    SRBIJA.Beograd
    Poruke
    9.492
    Lajkovi
    36956
    Blogovi
    2