Prikaz rezultata 1 do 6 od ukupno 6
Like Tree12Likes
  • 5 Post By SHIBUMI
  • 6 Post By markoni958
  • 1 Post By Stepa

tema: Prodaja delova za satove

  1. #1
    Novi član
    Član od
    20.3.2014.
    Poruke
    11
    Lajkovi
    12
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Prodaja delova za satove

    Gde se mogu naruciti delovi satnih mehanizama,posto sam ,amaterski,sklapam i rasklapam satove?

  2. #2
    Stariji član Avatar korisnika SHIBUMI
    Član od
    2.2.2012.
    Lokacija
    Balkan-South Ontario
    Poruke
    599
    Lajkovi
    2923
    Reputacioni uticaj
    173

    Određen forumom Re: Prodaja delova za satove

    Prvo! Lepo je sto si dosao ovde, u svet ljudi sa posebnim potrebama, bas kao sto si i sam.

    "Dengasatis" je ovo prijatelju moj (to je bar moja dijagnoza), mLogo zahebana stvar.

    Ako je za vezbu, igru i zaye... Onda na svakoj vecoj pijaci, pod uslovom da si iz Bgd-a.




    Ako nisi, onda obidji stare sajdzije u tvom gradu, i trazi da ti poklone neke stare zaboravljene, tuzne, oronule, izgrizene, rasturene i rashodovane....od svojih nekadasnjih vlasnika napustene satove i mehanizme. I to iz one kutije od plavog radiona, koja im stoji i smeta, tu negde oko nogu. Izmedju one grejalice sa tri spirale i starog resoa za caj.

    Bice srecni da ima neko ko se jos interesuje i za tako nesto.



    Ajd...


    Pozz
    Poslednja ispravka: SHIBUMI (5.5.2014. u 13:46)
    "The future is something which everyone reaches at the rate of 60 minutes an hour, whatever he does, whoever he is".

  3. #3
    Novi član
    Član od
    20.3.2014.
    Poruke
    11
    Lajkovi
    12
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Re: Prodaja delova za satove