Prikaz rezultata 1 do 7 od ukupno 7
  1. #1
    Mlađi član
    Član od
    22.12.2010.
    Poruke
    89
    Lajkovi
    57
    Reputacioni uticaj
    14

    Određen forumom Da li kupiti sa ovog sajta?

    Pozdrav svima...

    Vec duze vreme sam pasivan citalac i da se ne ponavlajm, forum je odlican, ali evo sad konacno da kazem nesto, tj. da upitam.
    Pred kupovinom sam casovnika i budzet je skroman, oko 100e. Medjutim, zelepio sam se za dobro poznati Casio Edifice EF 527D 1A, koji je oko 150e.
    E sad, na internetu sam nasao pomenuti model na sledecim stranicama i upitao sam prodavce za neke detalje.



    1. http:////www.ioffer.com/i/162241705
    2. http://www.ioffer.com/i/180604155
    3. http://www.superchrono.com/index.php...oducts_id=1965

    Koliko je, po vasem misljenju sigurno pazariti sa prva dva pomenuta sajta?
    Meni je pomalo sumnjivo, ali me kopka sto usteda nije ni malo zanemarljiva, pogotovo ako se uzme u obzir da sam student i da dolaze praznici... ;-)

    Hvala, Novica

  2. #2
    Počasni član Avatar korisnika milan zmaj
    Član od
    20.12.2008.
    Lokacija
    SRBIJA.Beograd
    Poruke
    9.492
    Lajkovi
    36956
    Blogovi
    2
    Reputacioni uticaj
    159

    Određen forumom Re: Da li kupiti sa ovog sajta?

    ioffer su pravi pravcati kinezi iako pise da je original....ja sam narucivao kod njih i jesu kinezi...
    a za ovaj treci stvarno ne znam

  3. #3
    Istaknuti član Avatar korisnika dragon
    Član od
    27.8.2008.
    Lokacija
    Novi Sad
    Poruke
    4.195
    Lajkovi
    1419
    Reputacioni uticaj
    53

    Određen forumom Re: Da li kupiti sa ovog sajta?

    Novice, dobro nam došao.

    Pogledaj OVDE, prodavac je proveren, cena sata je relativno pristupačna i samo je pitanje da li je u cenu uračunato i slanje ili se ti troškovi dodatno naplaćuju.