Strana 1 od 4 1234 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 39
Like Tree29Likes

tema: Zeppelin satovi

  1. #1
    Novi član
    Član od
    8.5.2018.
    Poruke
    16
    Lajkovi
    20
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Zeppelin satovi

    Pozdrav svima!

    Spreman sam da dam za sat nekih 24/5 hiljada dinara najvise. Trazim sat sa koznom, braon, narukvicom. Dugo vec gledam nase domace sajtove i inostrane, i za oko su mi zapali Zeppelin satovi. Kod nas ih prodaje Bomar, ima ih od 20 pa nadalje hiljada. Na oko su mi lepi, velicina kucista taman kako volim, 42mm uglavnom, a mene zanima kvalitet tih satova jer sam ja laik. Takodje me zanima sta jos ima u toj ponudi u ovom cenovnom rangu, video sam neke Citizen, koji imaju garanciju 5 godina, njihov kvalitet mi je vec malo poznatiji, kao i brend.
    Slobodno neko od iskusnijih clanova neka mi predlozi jos neke satove, jer ja stvarno nemam iskustva, prvi put sam kupujem sat,do sad sam dobijao na poklon, pa sam ih nosio svakako.

    Hvala unapred!

  2. #2
    Mlađi član Avatar korisnika Adzem
    Član od
    30.11.2014.
    Poruke
    80
    Lajkovi
    138
    Reputacioni uticaj
    10

    Određen forumom Re: Zeppelin satovi

    Ja, licno, sam strasno skeptican u danasnji kvalitet, bilo da je u pitanju sat, telefon, frizider ili svemirski brod... Kod preskupih stvari situacija je malo bolja, mada ni to nije uvek tacno. Menjali su mi tri nova s7 edge telefona za par meseci, jer je svaki imao neku falinku. Glupo je porediti tehniku i satove, jer termin "bag" ne postoji kod mehanike(za kvarcne nisam siguran). Ali, opet, imaj u vidu... Sat pre svega treba da ti se svidja i da uzivas kada ti je na ruci, posle toga gledaj duzinu garancije...
    Poslednja ispravka: Adzem (8.5.2018. u 8:47)

  3. #3
    Novi član
    Član od
    8.5.2018.
    Poruke
    16
    Lajkovi
    20
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Re: Zeppelin satovi

    Citat Adzem kaže: Pregled poruke