-
Re: Sat od 150-170 evra
Pozz.. ja celo leto proveo tragajuci za nekim satom koji bih mogao da nosim i da ne mislim(odnosi se na vodu itd itd..).. Forum precitao uzduz i popreko, i prekjuce me usere nesto, em mi komsija em sam ga naso na netu i kratak i brz dogovor... Elem ovako sat je /G-SHOCK - Watch - Products - CASIO a cena vise nego pristojna 50 evropskih novcanica, em mu garancija tece od prekjuce... mislim da mi je upala sekira u med sto bi narod rekao...
-
Dobro je, sa casiom nema greske.
Postavi slike sata koje si kupio:)
-
2 Priloženi(h) fajl(ova)
-
Lep G-Shock, cestitke za kupovinu.
-
Kada vidim kako ljudi imaju srece s kupovinom sata nakon raspitivanja ovde, odlucio sam da se i ja oprobam. Kao i vecina prethodnika i sam sam laik sto stice satova. Ipak do 20000 din, zelim da kupim sat koji ima hronograf, da je oko 45mm diametar i da je po mogucnosti masivniji. Ja sam nesto gledao, citao nezavisne komentare za modele koje imam na umu, ali bih vas zamolio za jedno konkretno poredjenje, pa i neki drugi predlog. Elem, moji favoriti su Festina 16488/1, 16489/5, Casio EF 545D 1A i Seiko SND253P1. Unapred zahvalan...
-
Sa Seikom i Casiom nemas greske,koji god uzeo njihov model.
Festina ima divne modele koji odisu smekerizmom i predivnim dizajnom koji prosto mami poglede i sasvim solidne mehanizme.Uglavnom,imaju odlican odnos cena-kvalitet.
Ovo ti je moj predlog.Nema hronograf i klasican je,ali uzmi Candino u obzir kada govorimo o ovom cenovnom rangu.
BPM Satovi & Nakit. Candino muški satovi Casual kolekcija-C4366/3
A inace,pogledaj ovog Casio lepotana za male pare.
http://www.satovi-online.com/catalog...d1b-p-770.html
Pozdrav i dobro nam dosao na forum.
-
Hvala na brzom odgovoru :) i predlozima. Razmotricu navedene mogucnosti. Ipak, zelim sebe da castim necim posebnim, a to podrazumeva i moje zelje iz navedenog posta, a posebno da je hronograf, po mogucnosti i preko 45mm i masivnost ili bar da deluje tako... Hvala Zenith u svakom slucaju...
-