-
Pomoc za laika pri kupovini satova
Pozdrav drustvo...
Nov sam i apsolutni laik po pitanju satova.
Uzivam u njima, ali od kako znam za sebe nosim Swatch...Vreme je za promenu, godine su mi dosle, moram i po tom pitanju da se malo uozbiljim...:)
Uzeo bih sat u Sense, ali bih voleo da mi malo pomognete oko modela...
Prvo sam se hteo da uzmem neki polovan, ali sam ipak odlucio da sam izaberem neki novi (i shvatio da mi treba pomoc).
Modeli su, bas tim i redom:
Citizen AN3377-58E
Seiko SSB049P1
ili neki Casio iz Edifice edicije...
Ako ima neko, a verovatno ima, iskustva sa ovim modelima voleo bih da napise koju rec.
Ja se unapred zahvaljujem i obecavam slike...
-
Re: Pomoc za laika pri kupovini satova
Ja nemam iskustva sa qvarcnim Seikovim i Citizenovim stoperima, ali cak i od onoga ko ima iskustva dobices ove dve stvari i one su tacne:
Prva stvar:sto se tice oba sata, cena/kvaitet vrhunski, i u tom cenovnom rangu su odlicna na tebi je da izaberes sta ti se vise svidja
i druga stvar: jesi razmisljao o automaticu? :)
-
Oba sata su odlicna i kao sto rece kolega pre mene imaju dobar odnos cena/kvalitet.
Mislim da neces pogresiti koji god od ta dva da odaberes, tako da biraj ono sto ti se vise svidja.
Dobro dosao na forum!
-
1 Priloženi(h) fajl(ova)
Ja sam kupio Seiko sbb049 pre šest meseci, i prezadovoljan sam satom, odličan kvalitet izrade, naročito kada se uzme u obzir i koliko košta.
Jedina zamerka je metalna narukvica, koja je limena i užasno loša, pa sam je ja odmah zamenio kožnim kaišem, koji mu po meni bolje stoji.
Evo slike mog sata sa kožnim kaišem:
http://www.svetsatova.com/forum/memb...vi/71738-1.jpg
Jedini problem je što sam vremenom počeo da se kajem što ipak nisam uzeo neki seikov automatik za slične pare :crying:, recimo SNZG13:
-