Re: Off topic chat zez soba!
Pozdrav svima.
Ja sam Luka i student sam industrijskog dizajna. Trenutno radim na projektu vezanom za ručni sat. Prilikom istraživanja vezanih za projekat, tražio sam vrste mehanizama koje bi mi odgovrale za trenutnu ideju koju imam i nailazio sam isključivo na 3d modele mehaničkih mehanizama. Pošto ovaj mehanizam ne mogu da iskoristim u izradi projekta potrebna mi je vaša pomoć.
Da li neko zna možda gde mogu naći 3d model quartz mehanizma ili smernice kako izmodelovati isti?
Hvala unapred.
Nisam siguran da ces naci kvarcni mehanizam u 3D. 3D je interesantan kad su u pitanju mehanicki delovi, kod kvarca nema nista kul. Jedino sto mi pada na pamet je da nadjes 2D sheme na internetu, sa dimenzijama, uzmes Autodesk Inventor u ruke pa udri polako... mada ima tu posla...
Alternativno, mogao bi da posaljes e-mail nekom od proizvodjaca poput Miyote (Citizen), ETA, Ronda valjda... zamolis da ti ustupe jedan model iz arhive kako bi ga upotrebio u edukacione svrhe a za uzvrat bi ih spomenuo u izvorima (da ne kazem, stavio reklamu)
Neka neko obavesti Devon o ovom videu... zaposlice coveka garant :D
zemo alal da ti e mora ova da se vidi vo zivo:congrats::thumbsup:
@himmelstrider
Pošalji mail-ove ako ti nije problem pa ću probati da ih kontaktiram. Ako to ne uspe onda mi ostaje da izmodelujem po nekom nacrtu. Znaš li ti ili neko drugi mozda gde mogu naći nacrte za kvarcni mehanizam i koliko je moguće manipulistati sa rasporedom nekog mehaničkog mehanizma ? npr. da li je moguće postaviti mehanizam u obliku slova C ili L ... ? to me konkretno interesuje zbog rasporeda unutar kućišta sata.
Hvala na odgovoru. :)
Evo primer mog mehanizma :
http://www.citizen.co.jp/miyota_mvt/...ts_FS00_01.pdf
http://www.citizen.co.jp/miyota_mvt/..._FS00_FS01.pdf
Sve ovo sam nasao na :
MIYOTA MOVEMENT TOP PAGE
Na ovom sajtu imas sve potrebne informacije, kao i e-mail : miyota_mvt@citizen.co.jp