Strana 1 od 20 1234511 ... PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 191
Like Tree46Likes

tema: Online prodavnice satova - Linkovi

  1. #1
    Novi član
    Član od
    30.9.2009.
    Poruke
    9
    Lajkovi
    0
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Online prodavnice satova - Linkovi

    Moze li mi ko reci da li su satovi na ovom sajtu stvarno original,kakvi su i da li vredi kupovati ih.Posto sam apsolutni pocetnik nemam pojma nista o satovima a na ovom sajtu sam video neke koji su mi se jako svideli.Da li je neko imao iskustva sa ovim sajtom i kupovinom kod njih?

    http://satovishop.com/

  2. #2
    Novi član
    Član od
    30.9.2009.
    Poruke
    9
    Lajkovi
    0
    Reputacioni uticaj
    0

    Određen forumom Re: Satovi online kupovina

    Zar niko nezna nista o ovom sajtu?Izvinjavam se na duplom postu.

  3. #3
    Istaknuti član Avatar korisnika dragon
    Član od
    27.8.2008.
    Lokacija
    Novi Sad
    Poruke
    4.195
    Lajkovi
    1419
    Reputacioni uticaj
    53

    Određen forumom Re: Satovi online kupovina

    Citat HellKid kaže: Pregled poruke
    Zar niko nezna nista o ovom sajtu?Izvinjavam se na duplom postu.
    Pa verovatno da je tako, moguće je da niko nije kupovao kod njih satove a moguće je i da će se neko javiti, samo treba imati malo strpljenja!
    Moje mišljenje je, ako išta vredi , da bi trebalo da ih zaobiđeš ili da se dobro raspitaš o njihovom poslovanju. Meni lično ne ulivaju poverenje.
    Samo primer da ti navedem... Cena Chevalier Royale CR-102 kod njih je ~80e dok je maloprodajna cena u nemačkoj 300e, cena putem online kupovine je 200e!
    Ako već želiš sat da kupiš, a eventualno si limitiran iznosom, baci pogled na casio satove jer zaista pružaju mnogo za svoju cenu i imaju veliki izbor ili na orient satove ako želiš automatik i spreman si da čekaš par dana/nedelja da ti stigne iz inostranstva.

    Pozdrav