18 Priloženi(h) fajl(ova)
Re: Uslikao, ovekovecio...
Hvala Nešo, još sam ja amater. Dug je put preda mnom.
Prilog 135145
Imam utisak da je uvek neko iza mene.
Prilog 135146
Da mi diše za vratom.
Prilog 135147
Svaku fotku podrobno analiziram.
Prilog 135148
Nije loše imati mentora, nekoga ko će vam reći ovo je dobro a ovo nije.
Prilog 135149
Za dobru fotografiju treba imati oštro oko
Prilog 135150
Pronaći dobar ugao
Prilog 135151
Možda vas supruga bude čudno gledala, uz poneku grimasu. Svejedno ne odustajte. Ugao je čudo.
Prilog 135152
Biti posvećen... dobro ne preterivati baš.
Prilog 135153
Računajte da neće uvek sve ići onako kako ste zamislili.
Prilog 135154
Zapamtite, planiranje je sve.
Prilog 135155
Uvek se može desiti da vam neko upadne u kadar.
Prilog 135156
Oprema možda nije sve ali nije ni za potceniti.
Prilog 135157Prilog 135158
Nigde bez merdevina i kolica za malter.
Prilog 135159Prilog 135160
Vremenom ćete steći veštinu koja vam je do juče bila nezamisliva.
Prilog 135161
Tada možete reći da ste postali majstor ovog zanata.
Prilog 135162
Joj, gde samo nađe ove slike? :lol:
Ako treba da odgovorim na konstatacije iz teksta, moram priznati da imam veliku sreću što supruga rado ide sa mnom i pomaže mi tako što pridrži objektiv ili ukaže na nešto zanimljivo, a na drugoj slici onaj u prugastoj košulji malo i liči na mene, premda moram priznati da nisam bio u takvoj fotografskoj situaciji ;)
Kad si već tu, htedoh da pitam jesi li čitao možda literaturu ili koristio ideje drugih fotografa? Ja sve više prepoznajem elemente koji se smatraju bitnim, tj. kadar, kompoziciju, da je svetlost 'ukroćena' i slično.
Slabo sam čitao literaturu. Gledao sam neke YT video klipove na razne foto teme pa sam možda tu nešto naučio. Sve u svemu amater sam. Više fotkam po osećaju pokušavajući se pridržavati nekih osnovnih stvari vezanih za blendu, zatvarač, ISO.