boris88 - nekoliko mojih satova za pocetak
Re: boris88 - nekoliko mojih satova za pocetak
kada budem stigao od posla uslikacu i casia i jednu staru stopericu :D inace volim satove iako sam laik za iste :D
Lep zametak buduće kolekcije :congrats:.
Ako ostaneš na forumu, nećeš više biti laik za satove;), ljubav prema njima je tu, a ona leži u osnovi svakog kolekcionarstva.
Mala sugestija, kada postavljaš slike, samo klikni na ikonicu slike (Insert Image) u meniju koji ti se pojavljuje iznad poruke koju pišeš. Tako postavljene slike brže se učitavaju.
Naravno, dobro došao na forum :).
Ma, ne moras biti ekspert da bi nesto voleo. Sto rece drugarica, naucices brzo sve sto te bude interesovalo.
Ih, kad bih ja voleo samo ono u sta se razumem...:laugh:
Citat:
23jewels kaže:
Ih, kad bih ja voleo samo ono u sta se razumem...:laugh:
O.T.
Ih,kad bi ja razumeo ono što volim...(žene) :confused:
hvala na lajkovima :D sutra cu postaviti i par slika jednog seika 5 kojeg polako sredjujem,narukvica je propala pa sam mu za prvo vreme stavio neku koznu samo da bi mogao da ga nosim par dana da utvrdim kako radi,treba jos da ispoliram staklo malo.moze li pomoc oko odabira prave paste?
7 Priloženi(h) fajl(ova)
14 Priloženi(h) fajl(ova)
ruska stoperica na zalost nije potpuno ispravna :(
Prilog 27631Prilog 27632
onda jedna meni lepa Molnija,dzepna na navijanje i dalje ispravna :D
Prilog 27633Prilog 27634Prilog 27635
Citizen automatic
Prilog 27636Prilog 27637Prilog 27638Prilog 27639
i za kraj jedan neobican darwil u formi priveska,na zalost napuklo staklo i ne radi
Prilog 27640Prilog 27641Prilog 27642Prilog 27643Prilog 27644
komentari su dobrodosli,dosadno je pisati sam sa sobom :D,pozdrav svima
6 Priloženi(h) fajl(ova)
kao po navici pisem sam sa sobom ali nema veze,nadam se da nisam dosadan,elem imam jos samo ovog dzepnog zenita u kolekciji...za sada :D
Prilog 28197Prilog 28198Prilog 28199Prilog 28200Prilog 28201Prilog 28202