Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 26
Like Tree8Likes

tema: Predlozi za kupovinu sata do 2000 EUR

Administrator Avatar korisnika Vladan Stevanovic
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Predlozi za kupovinu sata do 2000 EUR

Dragi posetioci, sa obzirom da se ovakva i slična pitanja sve češće postavljaju na forumu, odlučio sam da napravim serijal tema u kojima bi se raspravljalo isključivo o predlozima za kupovinu sata u određenom rangu cene.
    Za sada su planirane teme za kupovinu satova u sledećim cenovnim rangovima: do 500 EUR, do 1000 EUR, do 2000 EUR, do 5000 EUR, preko 5000 EUR.

Za početak predstavljam svoje predloge:

Sinn U2 SDR - Cena: 1650 EUR

Specifikacija:

• Case diameter (mm): 44.0
    • Case thickness (mm): 15.4
    • Case metal: Submarine steel
    • Case back: Solid
    • Tegimented: Bezel only
    • Winding: Automatic
    • Manufacturers limited warranty: 2 years

Sinn took all that's great about the best selling Sinn U2 and added an all new black bezel. This bezel has been fully Tegimented to 1,500 Vickers, or more than 7 times the hardness of standard stainless steel.
    The new black bezel creates a perfect contrast with the submarine steel case, and with the white and red markings is highly legible.
    The technology and design elements used to create the Sinn U2 SDR go far beyond standards used at most watch companies.
    The Sinn U2 SDR contains all the great features of the Sinn U1 SDR, but adds the following:
    Second time zone complication indicated by a red tipped hour hand
    Increased water resistance to 2,000 meters
    Special inert gas mixture
    Two copper sulfate absorbing capsules
    4.6 mm thick sapphire crystal
    Sinn 66-228 oil for extreme temperatures
    The Sinn U2 SDR is designed to be virtually impervious to water penetration. The Sinn U2 SDR case is made from the same German steel that is also used in the construction of the outer hull of submarines. The steel was procured by Sinn from a steel supplier to Emden GmbH, one of Germany’s North Sea shipbuilding yards who construct submarines from the very same steel. This submarine steel is not only highly resistant to sea water (PRE value up to 38), it also possesses anti-magnetic qualities.
    Because of the special steel used from the submarine steel manufacturer, and the use of Sinn's Tegiment technology, this bezel can be hardened up to 1500 Vickers instead of the usual 220 Vickers. Further, the entire case resists the effects of exposure to salt water and salt water environments. Tegimented bezel.
    The uni-directional ratchet operated rotating bezel is also milled from this submarine steel. The indices are machined directly into the bezel without the use of bezel inserts, which can corrode or come loose at deep depths. The international testing lab of Germanischen Lloyd has tested the U2, and determined that the watch can be certified as water resistant to 2,000 meters. This same firm tests submarines for their ability to withstand the effects of underwater use.
    The watch has an automatic mechanical movement, operating at 28,800 beats per hour, shock resistant according to DIN 8308 specification and anti-magnetic according to DIN 8309 specification. It operates in temperatures between -45° Celsius to +80° Celsius due to the special lubricants in the movement applied in the Sinn laboratory.
    The Sinn U2 SDR has full UTC functionality through the use of an additional short red tipped hour hand which can be set independently from the primary time zone and indicates the second time zone using a 24 hour display. Screw down crown. The Sinn U2 SDR features an inert gas filled cavity with two copper sulphate humidity absorbing capsules, which are visible at 6.
    Matte black dial with date at 3, Super Luminova on hands and markers, and striking red seconds hand complete the design. Other features include sapphire crystal with hardened anti-reflective coating, and silicon rubber strap with double push deployant buckle and fliplock safety clasp.

Damasko DC66 - Cena: 1699 EUR

Specifikacija:

Movement:
    Valjoux 7750
    self-winding, mechanical movement
    25 jewels
    28,800 bph
    Shockproof according to DIN 8308
    Anti-magnetic according to DIN 8309

DC66 functions:
    Hour, minute, permanent small sweep second
    Day/Date window with new, modified position
    Chronograph: 12-hour counter and 30-minute counter on sub-dials, central 60-second counter

Case:
    Stainless steel, nickel-free, bead-blasted
    Ice-hardened to 60 HRC or 710 Vickers
    Integrated anti-magnetic inner cage, anti-magnetic to 80,000 A/m or 100 mT
    Sapphire crystal with anti-reflective coating on both sides, AR coating on the underside only, available on special request
    Crystal gasket resistant to UV radiation
    Solid screw back with O-ring Viton™ gasket
    All gaskets made from Viton™ which offers a premium chemical resistance and which is superior to most other materials used in the watch industry
    New patented crown and pusher system, crown stem and pusher shafts are machined with minimal tolerances and leave almost no gap between pusher/crown and case, but nevertheless do not scratch. Crown and pushers are also equipped with a permanent lubrication that eliminates friction
    Screw-down crown with protective shoulders
    Crown, pushers, and tubes hardened to 60 HRC
    Hardened bi-directional rotating bezel with patented ceramic ratchet elements
    Innovative hardened diamond coated scratchproof bezel insert with sealed luminous dot
    Water resistant to 10 bars/100 metres according to DIN 8310
    Crystal has a secure fit even in case of a sudden negative pressure

Dial:
    Matt black with white numerals
    Hour markers and triangle at 12 coated with white compound

Hands:
    The minute and hour hands are painted in matt black with luminous compound Luminova™ C1 (white).
    The centre seconds and chronograph hands are not luminous.

Strap and Bracelet:
    High quality, water resistant leather strap (available in black or brown with contrast stitching).

Dimensions:
    Case diameter:42.00 mm
    Overall diameter including the bezel: 43.80 mm
    Overall height: 13.70 mm
    Lug width: 22.00 mm
    Weight without strap: 106 grams

Warranty:
    2 years

Sinn 757 Diapal - Cena: 1990 EUR

Specifikacija:

• Case diameter (mm): 43.0
    • Case thickness (mm): 15.0
    • Case metal: Stainless steel
    • Case back: Solid
    • Escapement: DIAPAL Nanotechnology
    • Tegimented: Fully
    • Winding: Automatic
    • Antimagnetic: 80,000 A/m
    • Copper sulphate: Capsule
    • Manufacturers limited warranty: 5 years

What is a DIAPAL?
    Beginning in 1995, Sinn began work to create an oil free escapement. With any mechanical watch movement, the aging of oil, especially in the escapement can create long term problems for that movement. Additionally, as movement oil ages, required service intervals become more frequent.
    Sinn's early analysis to this problem provided a quick solution (at least in theory) - if you don’t use oil, it can’t age. The process began by exchanging the ruby escapements for diamonds (the word “DIAPAL” derives from the German name for diamond escapements, “Diamantpaletten”) in order to achieve the desired effect. The designation stuck, even though today Sinn works with solutions taken from advanced nanotechnology rather than diamonds.
    The result is a movement that proves so reliable that Sinn offers an unprecedented five year warranty on their DIAPAL watches.

But There's More
    The Sinn 757 UTC DIAPAL features an all Tegimented case construction. Standard steel used by most watch companies has a hardness of between 200 and 240 HV (Hardness Vickers is a common scale used to measure material hardness). The Tegiment layer has a hardness of 1,200 Vickers which is five times harder than standard steel.
    The Tegiment layer is not a coating consisting of a foreign material, instead the steel itself that has been hardened using a special engineering process that creates a hardened barrier. The base material is a type of stainless steel also used for surgical implants, and the stainless steel resistance to corrosion is even further improved by the Tegiment hardening process.
    Next, this case offers magnetic field protection of up to 80,000 A/m, among the highest for any mechanical watch. The case back is nickel free offering protection to those with allergic reactions to this metal.
    The list of features for this watch is long:
    Full Tegiment construction - six times harder than standard steel watches
    DIAPAL movement construction with oil free escapement and five year warranty
    Double Viton® seals
    Magnetic field protection
    Sinn special oil for operation in extreme temperatures
    Sinn copper sulphate capsule to absorb moisture and humidity
    Bezel is screwed to the case using an exclusive Sinn design
    Bezel is anthracite color to match the dial
    Galvanized anthracite dial which is UV resistant
    Vacuum safe for high flight altitudes
    Second time zone function which may be hidden if not used
    In house case construction from Sinn's Glashutte case manufacture
    Finally, this watch is the perfect size for today's standards - 43 mm.
    Satin-brushed stainless steel case with solid back. Dial is anthracite with black sub-dials, Arabic numerals and offset date display at 4. We have to say this is one of the most striking dials we have ever seen on a watch. The design and layout of this watch make it extremely easy to read in virtually all light conditions.
    Sapphire crystal with luminous hands and hour markers. Watch is water resistant to 20 ATM

Pozdrav,
    V.S.

Član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Određen forumom Re: Predlozi za kupovinu sata do 2000 EUR

Prvo sto mi pada na pamet
    Omega Seamaster Planet Ocean

Planet_Ocean_1_102.jpg100_5042..jpg
    Poslednja ispravka: dragon (20.10.2010. u 18:00)
    jagoda-nbg and fiorinohanjc like this.

Novi član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Otvorio sam temu Oris VS longines, svi su glasali za longines : Preusmjeri Obavijest Pa eto moj prijedlog za sat do 2000 Eura bi bio baš taj sat.

Novi član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Prvo želim da pozdravim sve ljubitelje satova. Svaka čast na lepom pisanju o istima. Ne postujem često, ali vremenom pročitam desetine stranica. Ljubav od malena zaborava nema.
    Mislim da je ovde prikladno da pitam za savet jer rođak ima jednu dilemu.
    Želi sebe da časti jednim dobrim satom. Međutim, pošto ja odavno nisam toliko u toku da bih mogu da pomognem savetom ono što njega interesuje. Kod satova koji su pristupačniji sa cenom je dosta lakše, jer poznajem stanje koliko mi je potrebno prilikom kupovine(posedujem Casio, Fossil i Candino). Međutim kod brendova koji prelaze neke za mene ozbiljne cifre stranih valuta, nisam dovoljno upućen.
    To je i razlog zašto ovo pišem jer se nadam da savetima možete pomoći.
    Odabrao je da sat bude iz Švajcarske(tamo će ga i kupiti). Neki malo ozbiljniji (sada poseduje Tissot PRC200) a pritom da cenom može da priušti. Godine su tek prešle dvadesete.
    Kao primer mi je poslao ovaj
    Heritage Collection - Longines - The Longines Avigation
    Za mene je previše "ozbiljan".

Postoji i opcija da sat ima funkcije("tri kruga") i sl.
    Kakvo je Vaše mišljenje o Longines-u? Da li vredi za novce koje treba izdvojiti? Ima li neko u tom rangu ko nudi više i bolje?
    Slobodno može neko da predloži i prodavnicu u Švajcarskoj koja ima najbolje cene.

Unapred se zahvaljujem!
    Svako dobro.

Banned
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

u svajcarskoj su satovi mnogo skupi, ja sam putovao tamo i iznenadio se neprijatno, tamo je sve papreno skupo

u poslednje vreme sam pratio intenzivno longines

ja mislim da su satovi iz serija saint imier, master, avigation i heritage stvarno jako kvalitetno uradjeni i da odskacu kvalitetom od conquest i hydroconquest serije, no dosta su i skuplji

ovaj se meni svidja, daleko je to od 2000evra, za te pare moze breitling da se uzme kod sivog dilera

evo ti radnja, ako znas nemacki, isprati na nemackom forumu ima dosta iskustava sa njima, nekad kasne sa isporukom jer tesko dolaze do odredjenih modela ali su jako ozbiljni

Longines Heritage Avigation Oversize Crown Uhren - L2.777.4.53.2 - uhrinstinkt.de
    Longines Heritage 1951 Uhren - L2.745.4.73.2 - uhrinstinkt.de
    a evo ga i ovaj tvoj vojnicki

Longines Heritage Avigation Uhren - L2.831.4.53.2 - uhrinstinkt.de

Novi član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Citat milan milanovic kaže: Pregled poruke
    u svajcarskoj su satovi mnogo skupi, ja sam putovao tamo i iznenadio se neprijatno, tamo je sve papreno skupo

u poslednje vreme sam pratio intenzivno longines

ja mislim da su satovi iz serija saint imier, master, avigation i heritage stvarno jako kvalitetno uradjeni i da odskacu kvalitetom od conquest i hydroconquest serije, no dosta su i skuplji

ovaj se meni svidja, daleko je to od 2000evra, za te pare moze breitling da se uzme kod sivog dilera

evo ti radnja, ako znas nemacki, isprati na nemackom forumu ima dosta iskustava sa njima, nekad kasne sa isporukom jer tesko dolaze do odredjenih modela ali su jako ozbiljni

Longines Heritage Avigation Oversize Crown Uhren - L2.777.4.53.2 - uhrinstinkt.de
    Longines Heritage 1951 Uhren - L2.745.4.73.2 - uhrinstinkt.de
    a evo ga i ovaj tvoj vojnicki

Longines Heritage Avigation Uhren - L2.831.4.53.2 - uhrinstinkt.de
    Hvala puno.

Novi član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Поздрављам све љубитеље сатове. Ово ми је прва порука и мало пре сам се регистровао при чему сам имао мали пех. :-D

Добио сам следеће питање у које сам унео сва три одговора и није ми прихваћена пријава, јер прва два чувена произвођања софтвера од скора узурпирају тржиште сатова. Можда грешим, можда Микрософт и Јабука подижу популарност механике.

Pitanje po slučajnom izboru:Koji od sledeća tri proizvođača proizvodi satove: Microsoft, Apple, Swatch ?

mas.png

+++

Пре пар дана сам читао о томе како су људи били, а колико видим и остали, фасцинирани механиком часовника. Што ми се чинило као невероватна лудост која је врло брзо неочекивано прешла и на мене самог. Просто сам изненађен колико су ове техничке и украсне справе напредовале у развоју. Одмах сам се заинтересовао за сатове са месечевим менама између осталог због тога што је прошле 2014. година три пута појављивао "супер месец". Једном у две деценије наилази тренутак када је Месец најближи Земљи. Било је шармантно када ми се је једна службеница у МУП-у приликом издавања личне карте пожалила како народ постао неиздржив, а ја сам је смирио рационалним објашњењем да је у току "супер месец". :-D

Причица је мало напорна, али поента је да ова функционалност на сатовима није бесмислена. И наши стари са села су радове у пољу везивали за месечеве мене. Израчунавање датума Васркса се, између осталог, строго везује са ову астрономску појаву. Касније сам мало више обраћао пажње на то како се људи понашају тих дана када Месец постаје 100% пун.

Аутоматик са месечевим менама, а који се мени допадне, има цену да се купи један пристојан аутомобил. Ретки су сатови који од функционалсности имају само част, минут, секунда и мене. Мислим да нисам наишао ни на један часовник који има поред стандардних час, минут и секунда има м.мене и дане у месецу. Ово су функције које би мени биле потребне, јер задњи пут када сам куповао сат гледао сам да нема функцију "дани у недељи" због мог непознавања енглеског језика. :-)

Да ли ми неко може предложити аутоматик са овим стриктним функцијама: час, минут, секунда, датум у месецу и месечеве мене?

+++

За крај да наведем сат који ми невероватно привлачи пажњу својом класиком и само што је изашао из категорије сатова до 1000 €:

THE LONGINES HERITAGE MILITARY 1938 (longines.com/watches/heritage-collection/L2.788.4.53.0).

Похвала је због ненападности и једноставности визуелног дизајна.

Извињавам се на оволико дугој поруци.
    arch_m likes this.

Istaknuti član Avatar korisnika HADzI DALIBOR
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Hm,ima tih modela ali su skupi. Pogledaj
    Raymond Weil Maestro seriju. Maurice Lacroix i Baume & Mercier takođe rade takve modele.
    arch_m likes this.

Novi član
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Далиборе, хвала на помоћи. Погледао сам колекцију Raymond Weil Maestro и ту је датумар у виду казаљке. На жалост немају одговарајући модел са датумаром где се дан у месецу види кроз "прозорче".

Stariji član Avatar korisnika arch_m
    Član od
    Lajkovi
    Reputacioni uticaj

Darko, druze, dobro nam dosao na forum!

Ovo bi ti, vjerujem, rekli i svi ostali forumasi - nemoj da se izvinjavas radi dugackih poruka! Samo ti pisi, dugo sto duze mozes - i uvijek ce se naci neko ko ce u svemu tome da uziva.

Ja jako volim kad sretnem nekog ko se svjeze okliznuo o ovo nase pozitivno ludilo, pa jos kad taj neko svoju novu ljubav upotpuni ovako interesantnim motivom, poput tvog, onda mi sve bude jos draze!

Nazalost, vecina satova s komplikacijom koju ti trazis pripada toj high end skupini visokog cjenovnog ranga, mada postoje i "alternative", nesto jeftinija "braca" po mjesecevoj fazi, u nekom razumnijem cjenovnom rangu od oko hiljadu eura pa do dvije-tri hiljade, uz mehanizme poput ETA-inih 7751, 2892-A2, ili, za one koji bi isli na jos nizu cijenu - neku kinesku alternativu, u sta se ja licno ne bih upustao.

Dalibor je vec napisao, a uz Raymond Weil i Maurice Lacroix, pada mi na pamet Frederique Constant ili, kao neka jeftinija varijanta, Jacques Lemans, prije par godina cesto hvaljen radi cijene i cinjenice da u sebi ima ETA-u 7751, s kojom bi npr. Longines izlazio na trziste sa nekoliko puta visocijom cijenom.
    Poslednja ispravka: arch_m (9.3.2015. u 16:11)
    Он сказал: "Поехали!"

Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja

Slične teme

1. Predlozi za kupovinu sata do 1000 EUR
    By Vladan Stevanovic in forum Koji sat kupiti?
    Odgovora: 235
    Poslednja poruka: 27.6.2023., 8:15
  2. Predlozi za kupovinu sata do 500 EUR
    By Vladan Stevanovic in forum Koji sat kupiti?
    Odgovora: 538
    Poslednja poruka: 29.9.2021., 18:28
  3. Vodič za kupovinu ruskih satova
    By dragon in forum Ruski satovi
    Odgovora: 17
    Poslednja poruka: 21.12.2010., 10:06
  4. Kolekcija od preko 2000 satova
    By dragon in forum Ruski satovi
    Odgovora: 3
    Poslednja poruka: 16.1.2010., 1:21
  5. U-Boat, Panerai, IWC, do 2000 EUR?
    By marko14 in forum Koji sat kupiti?